Najczęściej zadawane pytania

  • Jakie dane są potrzebne aby umówić się na wizytę?

    Jakie dane są potrzebne aby umówić się na wizytę?

    Przed umówieniem swojej pierwszej wizyty w naszym gabinecie lekarskim przygotuj: numer PESEL, adres zamieszkania i korespondencyjny, jak również numer telefonu oraz adres e-mail do niezbędnego kontaktu.

  • Jak odwołać wizytę?

    Jak odwołać wizytę?

    Jeśli nie dotrzesz do nas na wizytę, prosimy poinformuj telefonicznie (888445579) lub mailowo recepcję ([email protected]), tak aby ktoś inny mógł skorzystać z uwolnionego terminu. Mając konto w portalu znanylekarz.pl, jest możliwość odwołania wizyty on-line.

  • Chciałbym wystawić Państwu opinię dotyczącą jakości usług, gdzie mogę to zrobić?

    Chciałbym wystawić Państwu opinię dotyczącą jakości usług, gdzie mogę to zrobić?

    Dziękujemy za te dobre jak i złe opinie, chcemy rozwijać swoje umiejętności i pomagać naszym pacjentom. Pozytywne opinie prosimy wyrażać indywidualnie do lekarzy jak również za pomocą portalu www.znanylekarz.pl. Na naszej stronie w zakładce “Lekarze”, znajdują się odnośniki do poszczególnych profili.

    Skargi prosimy również kierować indywidualnie do lekarzy, lub też zgłaszać drogą mailową na adres [email protected].

  • Czy w gabinecie zawsze w godzinach otwarcia czeka na mnie lekarz?

    Czy w gabinecie zawsze w godzinach otwarcia czeka na mnie lekarz?

    Wizyta może się odbyć wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji terminu. Zapraszamy do kontaktu z recepcją (888 44 55 79).

  • Czy gabinet czynny jest w weekendy?

    Czy gabinet czynny jest w weekendy?

    Tak, są możliwe zapisy do poszczególnych lekarzy w soboty, staramy się być elastyczni w zapisach dla pacjentów.

  • Pracuję do 18:00 i nie zdążę do lekarza, co robić?

    Pracuję do 18:00 i nie zdążę do lekarza, co robić?

    Sprawdź dostępne terminy naszych lekarzy, z uwagi na Państwa potrzeby, często jesteśmy dostępni w godzinach wieczornych i w weekendy. Znajdź nas na portalu znanylekarz.pl, wpisz “apriori gabinet lekarski”.

  • W jakich godzinach przyjmują lekarze?

    W jakich godzinach przyjmują lekarze?

    Lekarze gabinetu Apriori mają „swoje” godziny dostępności i wizyt, jeśli interesuje Państwa konkretny lekarz lub konkretny dzień na wizytę, prosimy o sprawdzenie dostępności w zapisach on-line lub kontakt z recepcją 888 44 55 79.

  • Czy na wizytę wymagane jest skierowanie?

    Czy na wizytę wymagane jest skierowanie?

    Nie, jesteśmy prywatnym gabinetem świadczącym usługi komercyjne, zapraszamy wszystkich dorosłych na badania diagnostyczne czy wizytę lekarską.

  • Ile czasu trwa wizyta?

    Ile czasu trwa wizyta?

    Średni czas wizyty lekarskiej w gabinecie Apriori trwa do 20-30 minut. W poszczególnych przypadkach, głównie w związku z rodzajem wizyty, badaniami USG lub interwencjami chirurgicznymi, wizyta może trwać dłużej. Nad prawidłowymi zapisami panuje recepcja gabinetu, jak również poszczególni lekarze.

  • Czy przyjmujecie Państwo na NFZ?

    Czy przyjmujecie Państwo na NFZ?

    Nie, jesteśmy prywatnym gabinetem lekarskim, świadczymy usługi medyczne odpłatnie, bez umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Dbamy o jakość wykonywanych usług.

  • Czy lekarz z prywatnego gabinetu skieruje do poradni specjalistycznej czy szpitala w ramach NFZ?

    Czy lekarz z prywatnego gabinetu skieruje do poradni specjalistycznej czy szpitala w ramach NFZ?

    Z prywatnego gabinetu lekarskiego możemy wystawić uzasadnione skierowanie do szpitala, zgodnie z ustawą o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych. Nie możemy wystawić skierowania do poradni specjalistycznej NFZ lub na leczenie uzdrowiskowe w ramach kontraktowania przez NFZ. Do prywatnych gabinetów i poradni nie jest wymagane skierowanie.

  • Czy lekarz wypisze receptę albo zwolnienie z pracy?

    Czy lekarz wypisze receptę albo zwolnienie z pracy?

    Tak, w sytuacji uzasadnionej lekarz wypisze receptę na leki nierefundowane oraz wystawi zwolnienie z pracy papierowe lub elektroniczne (eZUS-ZLA).

  • Gdzie szukać, pomocy lekarskiej, gdy ja lub ktoś z moich najbliższych zachoruje w takie dni i w takich godzinach, kiedy nieczynne są przychodnie lekarskie?

    Gdzie szukać, pomocy lekarskiej, gdy ja lub ktoś z moich najbliższych zachoruje w takie dni i w takich godzinach, kiedy nieczynne są przychodnie lekarskie?

    „Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna”, to świadczenia podstawowej opieki zdrowotnej udzielane w ramach NFZ w tygodniu od 18:00 do 08:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy. Wykaz placówek w Małopolsce znajduje się pod tym adresem: http://www.nfz-krakow.pl/dla-pacjenta/pomoc-w-stanach-naglych/nocna-i-swiateczna-opieka-zdrowotna/

    W razie niepokojących objawów wskazana jest konsultacja lekarska, skierowanie się na najbliższy SOR lub kontakt z pogotowiem ratunkowym (nr. 112, lub 999).

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!